ノスタルジーに惑わされるな

インドに恋した女がバイリンガルになるまでの道のり

奇跡が起きました

今日は英検一次の結果発表!!

 

 

f:id:no3100:20170619181512p:image

 

無事一次合格してました(^o^)

心配していたライティングですがまさかの満点…我ながら理解に苦しみます。笑

 

ちなみにわたしが書いた英作文は以下の通り。

 

 

I think it is better for people to eat at home.First,I think we can save money if eat at home.Foods made by my mother is good and not expensive. Next,foods made by ourselves are healthy. Foods of restaurants are good.But we don't know how to make them and what is used to cook them. It's not safe.

 

26歳が書いた文章ですよ。やばいね、馬鹿丸出し。これで満点取れる意味がわからない。

 

でもまぁ無事に合格したんだし、二次に備えて勉強します。年内に必ず2級に合格する。もし二次がダメだったとしても次回はダブル受験で2級も受けます。